Onze kwaliteit, uw verzekering.

Hoewel u bij ons op de allereerste plaats staat, is het wel fijn om te weten dat wij aan alle 'hygienefactoren' voldoen.

FFP – Gecertificeerd Financieel Planner
FFP is dé beroepsvereniging voor (gecertificeerd) financieel planners. De beroepsvereniging versterkt de vakkennis en ontwikkeling van de financieel planners om hun cliënten van een hoogwaardig en integraal financieel advies te kunnen voorzien. De gecertificeerd financieel planner is herkenbaar aan de FFP en/of CFP titel.

DSI – Voor een integere en deskundige financiële sector
DSI streeft naar een financiële sector waarin consumenten, ondernemers en financiële instellingen vertrouwd zaken kunnen doen. Een sector die vrij is van incidenten door professionals die regels overtreden. Dat versterkt het vertrouwen.

AFM – Autoriteit Financiele Markten
De AFM is een onafhankelijke gedragstoezichthouder en maakt zich sterk voor eerlijke en transparante financiële markten. Samen met De Nederlandsche Bank (DNB) draagt de AFM bij aan duurzaam financieel welzijn in Nederland. Om financiële producten te mogen adviseren is het wettelijk verplicht (Wft: Wet Financieel Toezicht) om een vergunning van de AFM te hebben. Hier worden onder meer eisen aan gesteld op het gebied van (permanente) vakbekwaamheid, integere bedrijfsvoering en zaken als bijvoorbeeld een verplichte beroepsaansprakelijkheidsverzekering (met voldoende dekking).

Kifid – Klachten Instituut Financiële Dienstverlening
Het kan altijd gebeuren dat u een klacht heeft over onze dienstverlening. Uiteraard proberen wij hier in onderling overleg uit te komen, maar mocht dit niet lukken dan kunt ook terecht bij het Kifid. Wij zijn hierop aangesloten en zorgt voor een laagdrempelig vervolg op een klacht waar we samen niet uitkomen. Kifid is het deskundige en toegankelijke financiële klachteninstituut voor consumenten en kleinzakelijke ondernemers en zzp’ers. Kifid helpt problemen op te lossen tussen consumenten en hun bank, verzekeraar, tussenpersoon of andere financiële dienstverlener. Dat gebeurt door bemiddeling of door een (meestal) juridisch bindende uitspraak van onze Geschillencommissie. Zo helpt Kifid consumenten en ondernemers om tot een oplossing te komen, als alternatief voor de rechter.

Wij zijn heel benieuwd naar uw verhaal. Maak een vrijblijvende afspraak voor een kennismakingsgesprek, zodat we samen over uw plannen kunnen praten.